الأربعاء، سبتمبر 11، 2013

فصل : 3 / أول .. عام : 2005







Samsam Ahmed
ازيك يا بت يا ايوش شوفتى لقيت ايه
وكمان جوابات إيمان الصوفي وحبيبة والله كانت ايام حلوة انا قولت ابعتهالك واخليكى تفتكرى انتى كمان.. ابقى كلمينى بقى
Aya 
ياااااااااااه
عارفه اني بضحك جامد دلوقتي

Aya 
انا كنت لساني طويل كده ازاي ههههههه
هههههههههههههههههههه

Samsam Ahmed
افتكرتى.. طيب ايه رايك؟ هههههههههه وبعدين انتى طول عمرك لسانك طويل على شادية ولا نسيتى ايام ما كنا بنطرد بره الفصل

Aya
منستش عندك حاجات من دى تانى ليا
ههههههههههههه حاجات من ايام الزمن الجميل

Samsam Ahmed
والله يا بنتى مش عارفة انا لقيت الحاجات دى في علبة موجودة في كارتونة
مش عارفة الكرتونة دى لسه عايشة ازاى لحد دلوقتى

Aya
هههههههه عمرها طويل لسه .. ويا تري عايشة بتاكليها وتشربيها ولا  خلي بالك الظلم حرام هههههه

Samsam Ahmed
على رايك
بس والله انا لحد دلوقتى مستغربة

Aya
ليه بس يا سمسمتي

Samsam Ahmed
علشان اول ما فتحتها وافتكرت حاجات كتير

Aya
زعلتي ولا فرحتي وقتها
انا كمان افتكرت اليوم كله من اول طابور المدرسة لحد ما روحت كان يوم مضحك

Samsam Ahmed
والله فرحت ماكنش في حاجة تزعلنى
هههههههههه كانت سنة ثالثة كلها حلوة
يمكن علشان اخر سنة

Aya
طبعا ههههههه يا بنتي انا فاكرة اني كنت شقية أوي 
الكلام ده صحيح ولا أوشاعة ههههههههه

Samsam Ahmed
طول عمرك

Aya Mohamed Omar
طبعا أوشاعة لاني كنت بنوتة جميلة بتحب ترسم وهادية ومبضربش حد هههههههههههههه

Samsam Ahmed
ههههههههههه
وسعت منك ديه
انتى كنتى هادية امتى
والعيال اللى كنتى مطلعة على كل واحدة اسم
ها

Aya
ايه ده انا  ماكنتش هادية ورقيقه؟ هههههههههههههههه
 ينهار ضحك انا كده من زمان لحد دلوقتي بحب أطلع علي اللي أعرفهم أسامي وفي الغالب بتكون أسامي مضحكه ههههههههههه
طيب فكريني كده انا كنت مسمياكي ايه هههههه

Samsam Ahmed
هههههههههههه
 كنتى تعرفى
الا انا طبعا
Aya
اشمعني بقي
طيب فاكرة رسمتي المفضلة اللي كنت برسمها في اي مكان في المدرسة

Samsam Ahmed
اها انا اساسا كنت تحفة فنية لواحدى
صورة البهلوان ده تقريبا
صح

Aya
تؤ تؤ

Samsam Ahmed
امال
Aya 
لو دورتي في ذكرياتك القديمة  جايز تلاقيني كنت رسماه عندك ههههههههه
الرجل الاقرع يا بنتي  مش فاكرة ولا ايه   ههاي

Samsam Ahmed
ههههههههههههه
يا بنتى ما هو ده اللى بقولك عليه

Aya 
هو كان اقرع بس علي شكل بهلوان ههههههههه
انا نسيت شكلي.. اصلا انا اكبر نسايه ههههههههههه
طيب فاكرة لما كنا بنغني في المدرسة

samsam Ahmed
 طبعا هى دى حاجة تتنسى
.......
بعيداً عن خطي اللي كان مش ولابد والمكتوب في الرسالة اللي عمرها 8 سنين دلوقتي .. أنا فرحت أوي إن لسه في حد من صحاب ثانوي فاكرني كده أنا مش بتواصل مع أسماء بشكل دائم بنتكلم كل فين وفين ,
لكن فكرة إنك تصحي الصبح تلاقي رسالة من حد بيفكرك بنفسك بضحكك بعفويتك وبساطتك بالمريلة  والكتب والكراريس والمذاكرة وريحة أيام ثانوي , دي لوحدها كافية انها تسعدك لآيام كتير أوي ..
وأنا بقرا الرسالة اللي كنت  كتبتها  لآسماء وأنا " بنت في الثانوية "  أفتكرت كل حاجة حصلت في اليوم ده وأفتكرت برائتنا وحبنا للحياة ..
كنت شقية فعلا جدا بس كنت محبوبه من كل الناس 

ليست هناك تعليقات:

حقوق النشر محفوظة لصاحب المدونة. يتم التشغيل بواسطة Blogger.
Powered By Blogger

مريومتي

مريومتي

وردي الرقيق :)

وردي الرقيق :)

بحب البنفسج

بحب البنفسج
صورتها من حديقة الكلية 2010

من أنا

صورتي
أنا من تخوض الحياة ببرأة الآطفال وطموحاتها لا تمنعها اسوار ولا يصد هدفها الجبال كالطير المهاجر بين الآوطان... ..................... آية ده إسمي .. بنوتة بسيطة جدا لا أحب الكلكعه ولا الناس اللي عايشة في الدور .. هادية وشقية ومعرفش إزاي .. أنا إعلامية يعني خريجة إعلام جامعة القاهرة ..

Translate

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

About this blog



أنا من تخوض الحياة ببرأة الآطفال وطموحها لا تمنعها أسوار ولا يصد لهدفها الجبال كالطير المهاجر بين الآوطان .. أنا من تعشق الحياة بكل ما فيها تحلم مع البحر وترسم فوق الرمال قلبها الرقيق..تحمل روحها الجميلة أينما تكون تزرع فى كل مكان وردة وفى كل قلب ذكرى..شقية احياناَ هادئة احيانا ..لكن هذة أنا.. وغيرى أنا ما أكون...
فقد صنعت لنفسى كون وحياة فيه اشيائى وفيه أعيش وحدى..
************ يارب سبحانك بينى وبين الناس فى دنيتك احوال وانت اللى عالم بضعفى ياذا الجلال والكمال خلينى عبدك لوحدك لاعبد جاه ولا مال واحمينى من الحقد من نفسى من قالو وقلنا وقال يارب سبحانك ...

Blog Archive

Followers