الأحد، أبريل 21، 2013

رســـالة من صاحبتى


وصلتنى رسالة من صديقتى العزيزة على قلبى من يومين قررت أحتفظ بيها هنا وأكتبها هنا فى المدونة أصلها مش مجرد رسالة دى كلمات بتتنفس ود وحب من إنسانة عزيزة على قلبى,, وحشتنى و وحشنى أيامى وضحكنا مع بعض ..
 السلام عليكم ورحمة الله ,,,
" أيوش وحشتينى جدا يعنى وحشتينى دى بعدد سكان مصر بلدنا بعدد حروف كلمة وحشتينى بعدد كل ضحكة ضحكناها مع بعض وكل صورة أترسمت فى ذكرى أيامنا اللى فاتت وحشانى يا أية .."

هناك تعليقان (2):

faroukfahmy يقول...

هكذا يكون الكلام والبيان
يعرف الصدق من صريح الكلام وبديع البيان
اسعدك بصاحبك واسعده بك

ليلى الصباحى.. lolocat يقول...

ربى يديم الود والحب والصداقة والوفاء بينكم ياااااارب :)

تحياتى بحجم السماء

حقوق النشر محفوظة لصاحب المدونة. يتم التشغيل بواسطة Blogger.

مريومتي

مريومتي

وردي الرقيق :)

وردي الرقيق :)

بحب البنفسج

بحب البنفسج
صورتها من حديقة الكلية 2010

من أنا

صورتي
أنا من تخوض الحياة ببرأة الآطفال وطموحاتها لا تمنعها اسوار ولا يصد هدفها الجبال كالطير المهاجر بين الآوطان... ..................... آية ده إسمي .. بنوتة بسيطة جدا لا أحب الكلكعه ولا الناس اللي عايشة في الدور .. هادية وشقية ومعرفش إزاي .. أنا إعلامية يعني خريجة إعلام جامعة القاهرة ..

Translate

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

About this blog



أنا من تخوض الحياة ببرأة الآطفال وطموحها لا تمنعها أسوار ولا يصد لهدفها الجبال كالطير المهاجر بين الآوطان .. أنا من تعشق الحياة بكل ما فيها تحلم مع البحر وترسم فوق الرمال قلبها الرقيق..تحمل روحها الجميلة أينما تكون تزرع فى كل مكان وردة وفى كل قلب ذكرى..شقية احياناَ هادئة احيانا ..لكن هذة أنا.. وغيرى أنا ما أكون...
فقد صنعت لنفسى كون وحياة فيه اشيائى وفيه أعيش وحدى..
************ يارب سبحانك بينى وبين الناس فى دنيتك احوال وانت اللى عالم بضعفى ياذا الجلال والكمال خلينى عبدك لوحدك لاعبد جاه ولا مال واحمينى من الحقد من نفسى من قالو وقلنا وقال يارب سبحانك ...

Blog Archive

Followers