الخميس، سبتمبر 17، 2015

الفــسـتـــان .....


لسة الفستان جوه الدولاب لسه ببص عليه من وقت للتاني وأفتكر إني أشتريته عشان تشوفني به لسه فاكرة شكلي فيه وأنا زي أميرات الحواديت اللي بكتب عنها لسه فاكرة عينك وهي بتلمع لما بصتلي وقتها ، فاكر أنت إزاي كنت فرحان وأنا فرحانه بيك عشان هشوفك بعد غيابك مدة عني ، لسه الحاجات الحلوة من وقتها وهي عايشة جوايا لسه محتفظة بشوية الآيام الحلوة كل لما أشوف الفستان وأفتكرك ،أنا حاسة إن الحياة وقفت بيا يوم ما شوفتك وشفتني يوم ما حسيت من عنيك قد إيه أنا جميلة ، عارف أنا من حبي للفستان ده مش عارفه أصدق إنك مشيت خلاص ومبقتش موجود ، عشان كدة أنت لسه هنا عايش جوايا ومعايا يا ترى هعيش قد إيه وهعرف أحافظ على الفستان ده عشان أحتفظ بيك دايما .....!

هناك 4 تعليقات:

الأمير يقول...

تقريبا كل البوستات عدد التعليقات عليها صفر ... وتكتبين !!!!!!!!!
كم احترم هذا .. وكم اشعر بصفاء ونقاء وصدق تلك الكتابات ...


ربما لن تردين على تعليقي كعادتك التي فهمتها قديما انها إهمال او نوع من عدم التقدير

لكن صدقا أجبرني ما رأيت ان أضع تعليقا يعبر عن مدى إنبهاري وتقديري وإعجابي بهذا الحس وتلك الروح .. أحسنتم أختنا ,, وبجد شكرا لحضرتك ووالله اتشرف بالتواجد ها هنا .:)
إحترامي .. والسلام عليكم .

بنوتة مصرية يقول...

صديقي الآمير ..

عدم تعليقي لا تفهمه عدم تقدير بالعكس انا اقدر كل من يطل بمدونتي واحترم كل زائر ولكن ربما بعض الظروف كان تمنعني ان ارد في السابق ولان المدونة لم تعاد كما كانت في أوئل سنوات عمرها وكان يمضي هناالكثير من أصحابي المدونين ونتناقش حول ما أكتبه وعن ملاحظاتهم الذهبية على تعديل أسلوبي مع مرور الآيام ..

ولكن يا صديقي أن أدون لآني أعشق هذة المدونة وأعتبرها صديقاتي وليست صديقة وأحدة فهنا سجلت أجمل لحظات وتركت همومي هنا كتبت عني وعن لحظات الفرح المعدودة ..
بإختصار أنا أكتب وسأكتب طالما لم تتركني المدونة هي الآخرى !
أكتب لآنني إلى الآن لم أفقدها هي الآخرى .. حتى وإن قلة كتاباتي وإن لم يشاركني أحدهم
....................
الشرف لي ونورت مدونتي حقيقي
عليك السلام ورحمة الله وبركاته

الأمير يقول...

كم سعدت بردكم اختنا ... سعدت لدرجة اني محتاج اكتب بوست كامل ولن يكفي .. لكن لازم اقول لحضرتك وفقكم الله واعانكم واسعدكم .. سأتابع بانتباه .. اتمنى تقبل تواجدي .. ودمتم بخير .

الأمير يقول...

ننتظر ما بعد الفستان

نشتاق أن نقرأ المزيد :)

كونوا بالقرب ولا تغيبوا كثيرا :)

حقوق النشر محفوظة لصاحب المدونة. يتم التشغيل بواسطة Blogger.

مريومتي

مريومتي

وردي الرقيق :)

وردي الرقيق :)

بحب البنفسج

بحب البنفسج
صورتها من حديقة الكلية 2010

من أنا

صورتي
أنا من تخوض الحياة ببرأة الآطفال وطموحاتها لا تمنعها اسوار ولا يصد هدفها الجبال كالطير المهاجر بين الآوطان... ..................... آية ده إسمي .. بنوتة بسيطة جدا لا أحب الكلكعه ولا الناس اللي عايشة في الدور .. هادية وشقية ومعرفش إزاي .. أنا إعلامية يعني خريجة إعلام جامعة القاهرة ..

Translate

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

About this blog



أنا من تخوض الحياة ببرأة الآطفال وطموحها لا تمنعها أسوار ولا يصد لهدفها الجبال كالطير المهاجر بين الآوطان .. أنا من تعشق الحياة بكل ما فيها تحلم مع البحر وترسم فوق الرمال قلبها الرقيق..تحمل روحها الجميلة أينما تكون تزرع فى كل مكان وردة وفى كل قلب ذكرى..شقية احياناَ هادئة احيانا ..لكن هذة أنا.. وغيرى أنا ما أكون...
فقد صنعت لنفسى كون وحياة فيه اشيائى وفيه أعيش وحدى..
************ يارب سبحانك بينى وبين الناس فى دنيتك احوال وانت اللى عالم بضعفى ياذا الجلال والكمال خلينى عبدك لوحدك لاعبد جاه ولا مال واحمينى من الحقد من نفسى من قالو وقلنا وقال يارب سبحانك ...

Blog Archive

Followers